Sunday, July 24, 2011

Hai-O





Salam..agak lama juga tak menulis di sini.hehe..kini, saya nak hebah2kan pada semua tentang kehebatan (atau istimewanya) produk2 kesihatan & kecantikan Hai-O..setakat ini, saya telah guna beberapa produk & hasilnya amat memuaskan..produk2nya adalah:
1) Pakaian Premium Beautiful (PB)- satu set
2) Minuman yogurt Lacto-lite
3) Minuman serbuk Garam Buluh
4) Herba Maharani
5) Minuman teh Imperial
Produk2 di atas untuk membantu saya menurunkan berat badan secara sihat & terkawal..pakaian PB tu perlu dipakai selalu untuk dapat hasil yg best..untuk detox, perlu ambil produk 2-5 secara konsisten sekurang2nya selama sebulan..alhamdulillah badan saya terasa ringan, jadi kalau nak berjalan kaki pun, tak rasa penat..hehe.walau apapun, rejim diet semestinya diiringi dengan pemakanan yang sihat (elakkan makan malam selepas jam 8 malam) & kalau boleh, dapat bersenam, lagi bagus untuk hasil yang cepat..namun bagi saya, tak perlu mendapat dengan cepat, cukuplah untuk menjadi lebih sihat pada masa depan.
Untuk pertanyaan lanjut tentang produk2 di atas, jangan segan2 emel sy di fila206@yahoo.com atau boleh beli terus di www.yatt2ushop.lot.my (bagi produk no 2-4 sahaja ye)
Terima kasih kerana sudi berkongsi! Salam 1Malaysia..

No comments: