Tuesday, January 15, 2013

EASY LINK: Lindungilah diri & keluarga anda!

Salam 1Malaysia,
Acapkali kita mendengar tentang kejadian yang tidak diingini atau secara ringkasnya, kecelakaan jalan raya yang saban hari berlaku di mana-mana...akibatnya, nyawa insan yang tidak berdosa juga melayang kesan daripada kecuaian pengguna jalan raya, faktor alam dan juga takdir..
Namun begitu, amatlah dikesali jika insan yang meratapi kematian seseorang itu tidak mampu atau berdaya menguruskan jenazah dan pengurusan yang lain, waima kos yang semakin meningkat kini..
MENGAPAKAH INI TERJADI??
Tiada alasan melainkan seseorang itu tidak mengambil inisiatif untuk melindungi diri dan juga warisnya..tiada sebarang perlindungan insurans atau takaful dipohon sepanjang hayatnya..kesannya jelas: keluarga tidak dapat mengurus soal pengurusan kematian itu dengan sempurna, anak-anak yang ditinggalkan tanpa satu sen pun! Hal ini tidaklah begitu rumit sehingga pecah kepala untuk memikirkannya..
Jalan terbaik adalah mendapatkan perlindungan insurans atau takaful, sama ada untuk diri sendiri mahupun untuk keluarga..di pasaran sekarang terdapat banyak pilihan yang ada, hanya perlu memilih yang mana berpadanan dengan keperluan dan juga kemampuan untuk membayarnya..
Ya, masalah mengenai bayaran premium insurans/takaful melalui kebanyakan institusi adalah yang seringkali dipertikaikan, terutamanya bagi yang berpendapatan rendah dan yang tidak mempunyai pendapatan tetap setiap bulan..mungkin ia suatu yang bagus bagi si kaya atau yang berkemampuan memiliki insurans/takaful setinggi bintang, semata-mata mahu melindungi diri dan keluarga..namun, semestinya solusi untuk mereka yang tidak berkemampuan juga harus diambil perhatian
Nah, inilah tujuan EASY LINK VENTURES SDN BHD ditubuhkan: membantu masyarakat Malaysia, tidak mengira kaum, agama dan latarbelakang kewangan untuk mendapatkan insurans dengan nilai yang sangat-sangat RENDAH!!!
RM 100 SHJ SEKALI SEUMUR HIDUP!!!
Pakej ini termasuk 
1. perlindungan PA berjumlah RM30,000 setahun 
2. web replika (FREE) 
3. baucer Hi-Tea (10keping) 
4. ujian kesihatan asas & e-tutorial
BERBALOI TAK?? Juga peluang anda untuk sertai perniagaan secara online diberi, anda boleh refer seramai yg anda mampu & jika ada 10 ahli lain di bawah anda, imbuhan menarik menanti!
MEDICAL CARD (boleh diguna di mana2 hospital swasta, apa jua penyakit), PA COVERAGE SEHINGGA RM 500K, PERCUTIAN PERCUMA, dan banyak lagi!
Ayuh, apa tunggu lagi? Sertai kami sekarang juga, lindungilah diri & keluarga anda dgn EASY LINK LIFE INSURANCE AXA-AFFIN

No comments: