Monday, June 27, 2011

Cuti2 @ Kuantan



Salam, lama jgk xmenulis di sini.hehe..awal bulan Jun lepas, aku telah memaksa diri ke Kuantan, ada company trip a.k.a family day NJACS..tinggal di Bukit Gambang Resort City, 3Hari 2 Malam..di sana ada water theme park tetapi aku tidak gemar aktiviti seperti ini..jadi, aku memencilkan diri, menjaga barang2 senior.hehe..ada cabutan bertuah, pusingan pertama dijamin semua staf akan dapat hadiah, cuma kecik atau bsr je..aku dpt sandwich maker, kat rumah pun takde.haha..pusingan utama, aku tak bernasib baik.hadiah TV LCD la..huhu..namun, aku sangat gembira jumpa dgn staf2 lain, sbb tak penah kenal mereka..ada juga yg telah menarik tumpuan aku.hehe..tapi sekadar di pinggiran aje, bukan serius.mungkin di masa hadapan, aktiviti ini akan diteruskan, aku dpt mengenali mereka lebih rapat.insyaAllah..

No comments: