Wednesday, March 2, 2011

TINGGAL 1 HARI JER..

Salam..sudah pasti nama anak saudaraku yang terbaru (lahir Jumaat lepas, 25/2/2011) adalah NOR HASNAN B. NOR HISHAM..sudah boleh masuk dalam rekod keluarga.hehe..raya tahun ini bertambah lah bajet angpau aku..malahan, aku kini sudah pun pegang duit sendiri..mana nak 'cekau' duit ni?oleh yang demikian, aku perlulah mulakan langkah dari sekarang untuk mencari lubuk2 rezeki..tak kisahlah secara separuh masa sahaja..atau aku telah memohon pekerjaan lain (keutamaan dalam sektor kerajaan)..bukan apa, sebagai jaminan dalam hidup aku..mana nak guna untuk belanja, simpanan, pelaburan dan yang seriusnya, untuk berkeluarga.jeng3..entah bila agaknya jodoh aku sampai?kawan2 jangan lupa doakan aku ye..tinggal hari ini sahaja pelan Internet aku dapat digunakan..ini jugak perlukan 'fulus', jadi tak mau ye membazir..balik rumah, boleh juga ber'layar'.hehe..(faham2 jelah)..
Tiba-tiba sejak kebelakangan ini terkenang zaman kecil2 dulu..sebelum umur 5 tahun pasti sudah lupa..namun, selepas itu masih lagi melekat di benak aku ini..apa salahnya sekali sekala terkenang tetapi jangan pula dibuat selalu, maunya orang mengata kita ini asyik berangan sahaja..insyaAllah, di masa hadapan akan aku letakkan gambar2 kenangan keluarga dan juga zaman persekolahan aku di sini..bukan sekarang kerana gambar2 tersebut bersepah di tangan ahli keluarga.maka agak susahlah untuk mencari dan mengumpulnya semula..diharap anda dan juga aku bersabar..hehe.
Penat rupanya nak memerah idea menulis blog ini ye?masih tidak biasa rasanya..lama kelamaan akan beransur bagus dan mantap..salam khamis buat kawan2, tahniah kepada Wan Normadihah Wan Mohammed (T'ganu) yang telah bergelar ibu kepada bayi perempuan 3 hari lalu..senyum sokmo!

No comments: